Notícies

Modificacions del servei d’atenció a la seu del Consorci davant la crisi de la COVID-19

Dimecres, 25 març 2020

A partir del 25 de març, ja no hi haurà servei d’atenció presencial a la seu del Consorci Besòs Tordera. Es garanteix però l’atenció telefònica i la recepció mitjançant correu electrònic de totes les comunicacions. Amb aquesta nova modificació es pretén incrementar i facilitar el confinament del personal, adaptant el servei a les necessitats després dels primers dies d’estat d’alarma.

L’accés a l’edifici central queda pràcticament restringit al servei  mínim de neteja i d’informàtica per al manteniment de les instal·lacions i dels equipaments. Per a l’entrega de material o paqueteria cal contactar prèviament amb administració o amb el departament implicat.

En aquest sentit, es manté el contestador automàtic de forma permanent amb un missatge que indica els números de telèfon mòbil on trucar per ser atesos per departaments, una informació que també està disponible i ampliada en aquest enllaç.

 

 

 

Comparteix: